Monday, January 23, 2006

Thank you for all those who posted me a comment ( Obrigada a todos que postaram um comentario)

Thank you all my friends who posted comments for me! Friends that I know for long time, friends that I've known recently and friends that I don't know in person yet. Thank you all a lot. It really means something to me. It's good to know that I am not talking to myself only. Thank you for your kind words and for your support!

Danke!


Obrigada a todos os meus amigos que postaram comentarios pra mim! Amigos que eu conheco faz tempo, amigos que eu conheco hah pouco tempo e amigos que eu nao conheco pessoalmente ainda. Muito obrigada a todos. Eh realmente importante pra mim. Eh bom saber que eu nao estou falando sozinha, comigo mesma. Obrigada pelas palavras e pelo apoio!

1 Comments:

Anonymous Anonymous said...

You're welcome. :)

Thank you for sharing with us.

9:33 AM  

Post a Comment

<< Home